....ir....ir iespējams izvēlēties... būt laimīgam, vai....

piektdiena, 2010. gada 17. decembris

Sadarbība...naudas vietā


Es ļoti labi zinu, ko vēlos...tikai reizēm ir sajūta, ka daru visu ko...lai tikai tas nepiepildītos. Un tad atnāk kāds notikums, teikums vai sapnis un ieriktē mani atpakaļ- eu...Tu taču vēlējies TO.
Tas, ka ir mēŗkis, nenozīmē, ka katru dienu es to vien daru, ka to īstenoju. Nebūt nē. Tieši tāpat, kā visi normāli cilvēki…es reizēm par to aizmirstu. Aizmirstu no rīta sev pajautāt: ko es šodien varu izdarīt, lai savu mērķi sasniegtu. Un aizmirstu sevi vakarā paslavēt par šajā dienā veikto ieguvumu mērķa sasniegšanas ceļā. Bet apkārtne man palīdz, esmu sajutusi ne vienu reizi vien.
Piemēram, vakar, man viens cilvēks piedāvājā sadarbību- sajuta, ka man ir vajadzīgs viņa pakalpojums un teica.....es Tev došu to un to....bet Tu man pretī, nē, nevis naudu...bet to un to. Tas man bija kā kārtējais sitiens pa pieri. Eu...es taču esmu par SADARBĪBU, pēdējā ½ gada laikā esmu tik ļoti daudz darījusi, piedāvājot savus pakalpojumus uz sadarbības pamatiem .... un šodien notiek sadarbības piedāvājums no ārpuses!
Kā sadarbība izpaužas manā dzīvē? Palūdzu kādam pārbaudīt manus krievu valodā rakstītos tekstus…un par to novadu koučinga sesiju. Esmu lūgusi saviem paziņām atbildēt uz dažādiem jautājumiem saistība ar sevi un koučingu (uzsākot veidot privātpraksi, veicu pētījumu) un tieši tāpat- par ieguldīto laiku viņiem bija iespējams izbaudīt uz savas ādas koučinga sesiju.
Un šādu variantu un veidu, kā sadarboties ir ļoti daudz… Piemēram, man… tas reāli nemaksā neko…tik vien cik laiks un, iespējams, nenopelnītā nauda. Bet iegūstu pretī…uh, cik daudz! Paldies Jums visām! Un paldies tiem cilvēkiem, kuri ir atsaukušies maniem sadarbības piedāvājumiem. Reizēs, kad kāds “sadarbības” klients man pazvana un saka: “Klau, strādā..viss strādā par ko mēs runājām! Ar mani jau šodien notika tas un tas….un rīt es jau tiekos ar to un to”, tad liekas, ka arī šādam “sadarbības” klientam ir ticis kāds guvums.
To, cik tas guvums ir liels, to var novērtēt tikai katrs pats. Un laikam ir taisnība tam faktam, ka, ja kaut kas ir iegūts “bez maksas”, tad guvumam nav tik liela vērtība, kā tad, ja par to ir samaksāts. Un man nezin kāpēc šķiet, ka tad, ja samaksa ir veikta ar sadarbības palīdzību, tad guvuma sajūta ir daudz, daudz lielāka.
Ir iespējams izvēlēties- gūt vienkāršu guvumu sajūtu vai GUVUMA SAJŪTU.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru