....ir....ir iespējams izvēlēties... būt laimīgam, vai....

piektdiena, 2010. gada 14. maijs

Vestminsteres abatijā (Londonā) atrasts uzraksts uz anonīma kapakmeņa:

„Kad es biju jauns un brīvs un manai fantāzijai nebija robežu, es sapņoju izmainīt pasauli. Kad es kļuvu vecāks un gudrāks

es atklāju ka pasaule nav mainījusies un es samazināju savu mērķi un gribēju izmainīt tikai savu valsti.

Bet tā likās nesatricināma!

Es nonācu savas dzīves krēslas vecumā un nolēmu mainīt tikai savu ģimeni, bet ak vai! – tie nebija tam gatava.

Tagad es guļot uz miršanas gultas un pēkšņi atskārtu: „Ja es būtu spējis mainīt vispirms sevi, varbūt man būtu izdevies izmainīt savu ģimeni.

No šī veikuma iedvesmots, es varētu būt noderīgāks savai valstij un, kas zina, es pat spētu mainīt pasauli.”

Ja gribi ko mainīt, sāc ar sevi.....un Tavās rokās var nonākt arī valsts un pasaules pārmaiņu radīšana.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru